Nieuwstart start!


3 oktober om 11.10uur was eindelijk het moment waar ik maanden naar toe heb gewerkt.
Inschrijven bij de Kamer van koophandel!!

Een definitieve handtekening zetten onder het o zo belangrijke document. Vanaf nu eigenaar van Nieuwstart!! Wat voelt dat toch goed maar ook ontzettend spannend om op eigen benen te staan.

Vanaf jongs af aan was dit mijn droom. Mijn eerste werkervaring binnen de C1000 (toen net 16jaar) was ik werkzaam op de bakkersafdeling. Wat was dat een leuke tijd! Samen met mijn collega’s broodjes inkopen, kijken waar meer rendement te behalen valt tegen zo laag mogelijke prijs, wat vindt de klant eigenlijk van ons product en hoe kan ik de klant meer in beweging krijgen tot een aankoop. Op dat moment wist ik het, hier wil ik later wat meedoen. Jarenlang bleef deze gedachten hangen. Maar wat bleek dit een moeilijke stap te zijn, er komt zoveel meer bij kijken dan alleen een idee. Daarom besloot ik eerst mijn opleiding af te ronden en meer werkervaring op te bouwen.

Nadat ik de opleiding Management en Economie heb gevolgd en bij werkgevers waar ik werkzaam ben geweest, bleef eigen ondernemer maar spoken in mijn hoofd. Dezelfde gedachten kwamen weer naar boven, hoe kan ik mijn werkgever helpen om te blijven innoveren en de juiste stappen te zetten naar succes. Nu was het moment, het moment om in de diepte te durven springen en de angst naar het onbekende. Dat gaf enerzijds voldoening en gedrevenheid, anderzijds heel veel spanning en stress! Maar vanaf nu mag ik zeggen dat ik een eigen onderneming heb als bedrijfsadviseur. Om precies te zijn mkb bedrijfsadviseur gericht op de expertise retail, recreatie, verenigingen en starter.

Ik haal plezier en energie uit werk waar ik gelukkig van wordt. Ik word gelukkig van ondernemers helpen met innoveren en laten landen van nieuwe ideeën. Ondernemen vanuit de gedachten van klanten en verbanden daar tussen leggen. Heb jaren voor bedrijven gewerkt in de retail. Kreeg ervaring wat er speelt binnen bedrijven en hoe je verbindingen kan leggen tussen klant en bedrijf. Waar heeft de klant behoefte aan en hoe kan ik dit omzetten naar een betaalde klant en daar de juiste strategie op toepassen. Ondernemers laten inzien dat kleine aanpassingen positieve gevolgen kunnen hebben.

Niks is mooier om samen daar aan te werken, om samen te kijken wat van toepassing kan zijn en samen tot uitvoer brengen. Eindelijk kan het grote avontuur beginnen en is Nieuwstart werkelijkheid geworden.

Ik neem jullie mee op reis naar het onbekende. Door mijn maandelijkse blog hou ik u op de hoogte wat ik zoal tegen kom bij het opstarten van Nieuwstart, maar ook wat zich afspeelt binnen mijn expertise. Geïnteresseerd geraakt of kunnen jullie mij verder helpen? Ben altijd bereid om vrijblijvend een kopje koffie (liefst met een klein beetje melk) te drinken.

Nieuwstart start!